Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Action ombord...
Action ombord...
03.07.2006

Vi har vært ute et døgn og ting har skjedd. 6 timer fra land hørte vi et brak innefra båten. Vi tenkte det var noe av provianten som var på flyttefot, dengang ei komfyren hang og slang. Det viste seg at en av boltene i slingreopphenget hadde blitt klippet rett av. Etter noen liter svette og noen gloser har vi fått ny bolt på plass, var en stund redd vi måtte snu. Ellers er det blå himmel og lette vinder.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet.

Petrell'ene

« Tilbake til reisebrev