Lukt av dusjsåpe og nybakt brød..
07.07.2006
I dag luktar det dusjsåpe og nybaka brød ombord i Petrell. Potetene koker, og snart ventar deilig middag med skinke, brun saus, poteter og gulrøter. Sjøen har roa seg, og vi kan leve ombord uten å måtte klamre oss fast. Dette likar vi! Farten er bra, vi skimta 11,2 knop på GPS'en et lite sekund i dag. Snittet ligg litt under... Vi har lagt bak oss 153 mil siste døger, og er storfornøyd. Klikk her for å se vår posisjon på kartet.



