Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Middagen i dørken!
Middagen i dørken!
11.07.2006
For øyeblikket står Frode ute i regnet og lirer av seg godærsviser. I heile dag har himmelen vore grå og regnbygene har stått i kø. Fordelen er at skyene har vind med seg, noko som gjer at vi endeleg har fått fart på Petrell igjen, og kan halde rett kurs. Ellers har dagen gått med til lesing, brødbaking og ein liten motorinspeksjon. Ei bølge kom og sendte middagen i dørken. Veldig fornøyd med det...
Alt er bra ombord. Vi har litt over 800 mil igjen, og kan knapt vente med å hoppe i sjøen for å sjekke ankeret når vi er kome fram!
Klikk her for å se vår posisjon på kartet.

« Tilbake til reisebrev