Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Hopp og sprett!
Hopp og sprett!
12.07.2006
Etter to tre døgn med lite og ingen vind har vi nå det motsatte, 25-30 knop. For ikke å gjøre en ubåt misunnelig seiler vi litt nord med været. Men det gode er at vi gjør god fart mot målet og imorgen kveld skal vinden løye litt så vi kan sette kursen der vi skal.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet.

« Tilbake til reisebrev