Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Hei hvor det går!
Hei hvor det går!
13.07.2006
Siste døgn har vi seilt 168 mil, det er akkurat 7 knop i snitt. Det er vi godt fornøyd med. Ellers homper det litt mindre idag enn igår, men det fortsatt ingen ferieidyll. Passerer nå rett syd for Christmas Island.
Vi synes det er kjempe kjekt med alle som sender meldinger og mail til oss, fortsett med det.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet.

« Tilbake til reisebrev