Vestlandsvær på Cocos!
19.07.2006
Her har det nå vært vestlandsvær i snart to dager, første dag var bare helt super. Klar himmel, krystall klart vann, masse reef hark og annen stor fisk. Vi snorkler i et pass som kalles det RIP, hopper uti fra land og en strøm på mange knop tar oss avgårde inn i lagunen. Underveis ser vi masse liv og ganske så store fisker ganske fett...



