En uke på Cocos
23.07.2006
Nå har vi vært nesten en uke her og det har vært ymse inntrykk. Været har ikke vært det beste, men det har bedret seg nå de siste dagene. Ellers har vi feiret to som fylte år, selvfølgelig legges det på
forskjellige dager slik at vi får mest mulig kake og digg ut av det. Heldigvis finnes det et skur med tak som vi kunne søke ly under når regnet øste ned som værst og kakene skulle skjæres opp.
Idag har vi snorklet rundt på revet og hvem vet kanskje kommer det noen bilder i løpet av uken.
Så vil vi også gratulere Jan-Henrik og Monica, som nyter hvetebrødsdagene nå.
Hilsen Petreller som er i ferd med å tørke!
forskjellige dager slik at vi får mest mulig kake og digg ut av det. Heldigvis finnes det et skur med tak som vi kunne søke ly under når regnet øste ned som værst og kakene skulle skjæres opp.
Idag har vi snorklet rundt på revet og hvem vet kanskje kommer det noen bilder i løpet av uken.
Så vil vi også gratulere Jan-Henrik og Monica, som nyter hvetebrødsdagene nå.
Hilsen Petreller som er i ferd med å tørke!



