Petrell
Du er her: HjemReisebrev › På tide å dra videre....
På tide å dra videre....
31.07.2006
Etter over to uker her på Cocos Keeling er det på tide sette kursen ut passet igjen. Vi vil vel egentlig ikke reise. Dagene har flydd avgårde med masse sosiale aktiviteter. Snorklingen her har bare vært utrolig bra. Men vi kommer ikke til å savne rottene som prøvde å få seg en matbit mens grillen freste som verst...
Idag har vi endevendt skuta, pakket om og kvittet oss med embalasje som har blitt tomt for innhold. Selv om vi er klare så tar vi en ekstra dag her imorgen, dette for å ligge på standen og snorkle.

« Tilbake til reisebrev