Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Nå har vi dradd fra Cocos Keeling
Nå har vi dradd fra Cocos Keeling
02.08.2006
No har vi lagt 30 mil mellom oss og Cocos. Sola har nettopp lagt på svøm i horisonten og middagen er klar... omsider. Då eg skulle lage mat, gjekk vi tom for gass etter omtrent to minuttar - og kokken måtte sende kapteinen fram på baugen for å skifte gasstank. La Familia ligg i tet, men det varar nok ikkje lenge...(?).
Alt bra ombord! M&F

« Tilbake til reisebrev