Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Mannskapet er på beina att etter ein laber start
Mannskapet er på beina att etter ein laber start
06.08.2006
Petrellen siger rolig på fram, og vi har allereie lagt bak oss 1/3 del av denne etappen. Vi kjenner at vi nærmar oss ekvator - varmen er til å ta og føle på. Ellers har vi jo forstått at det er varmt på 60 grader nord også..? Vi skyller beina i vatn, medan vi tenker på kroneis og isbitar i glasset :)
Vi har gjort vindmølla om til slepegenerator, så no heng det ein propell bak oss i sjøen og lagar straum. Funkar strålande, og gjev fin ryggmassasje på "pinebenken".
La Familia ligg om lag 25 mil føre oss, og vi har kontakt med dei, og to båtar til, på SSB (kortbølgeradio) to gongar dagleg.
Ha det bra så lenge, det har vi! Marit og Frode
Klikk her for å se vår posisjon på kartet

« Tilbake til reisebrev