Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Fisk til middag i dag igjen..
Fisk til middag i dag igjen..
09.08.2006
For andre gang på like mange dager setter fisksnøret avgårde så det kviner.  Idag ble fangsten en dorado på en rundt 5 kilo. Så det ble kun fisk til lunsj og til middag får vi vel ha litt attåt. Måtte vekke Marit idag tidlig da det kunne virke som om vi hadde seilt inn i en fiskemeer med delfiner. Det var helt vanvittig, tett tett rundt båten svømte og hoppet de.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet

« Tilbake til reisebrev