God på dårlig timing...
12.08.2006
Vi er god på dårlig timing... Vi hadde slått oss til ro med å kome inn på mandag, men då vi brått skjøna vi kunne komme inn på søndag, har det vore eit jag mot mil og timar siste døger. Vi har spreidd segla, og prøver å overbevise Petrell at ho ikkje må slå med vingene. Forseglet slår i bølgene så det rister i skuta. Men det går fort, og om vinden fortsatt er god, skal vi klare søndagen med god margin før solnedgang! Vi har gode netter, fullmånen skin frå skyfri himmel. Petrell vuggar i bølgene, og vi kjenner at temperaturen stig dag for dag. Antrekket på nattevakt er redusert fra jakke og bukse, til T-skjorte. Temperaturen inne i Petrell ligg i skrivande stund på 37 grader, og sjøtemperaturen på 29. Vi kjenner at vi nærmar oss ekvator og har det slett ikkje så verst ombord.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet
Klikk her for å se vår posisjon på kartet



