Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Våren er på vei!
Våren er på vei!
03.09.2006
Omsider er våren på vei og troperegnet som følger med. Vi har hatt endel regn siste uke, men det har bare vart deler av dagen. Og når vi går i badeklær uansett, så spiller det ikke så stor rolle.

Som tidligere skrevet så vant Marit prisen for peneste båt, men overraskende så tok Frode andreplassen i regattaen, best av fem seilaser.
Freefall tok oss omsider igjen denne uken og sammen med Eagle Wing og La Familia har vi hatt mange sosiale aktiviteter og matgilder. Den største happeningen var bursdagen til Marit i går. Hun fikk mat på sengen og lunsj laget Sally til. Og tidlig ettermiddag samlet vi oss på stranden, her hadde de andre båtene lagt opp til diverse konkurranser.
Eremittkreps-løp var det vi startet med. Først måtte vi finne hver vår og håpe den ville bevege seg i en retning ut av en ring. Spenningen og engasjement var stikkord her, hvem som tilslutt vant vet vi ikke. Så fulgte gladiator utfordringen, vi var her to på lag. En skulle holde en kajakk mens den andre skulle stå opp på og prøve og rive motstander i vannet. Det var her rom for kreative og lumske taktikker. Det hele ble avsluttet på stranden med kake og feskvannsdusj under palmene (PS ingen fikk kokosnøtt i hodet). Så bar det ut til Lafamilia for et gastronomisk måltid og fest som varte langt ut på morgenkvisten. Ryktene forteller at det ble servert blant annet is og sjokoladekake rundt
midnatt.

« Tilbake til reisebrev