Petrell
Du er her: HjemReisebrev › På vei til Madagaskar
På vei til Madagaskar
13.09.2006
Petrell gjekk nettopp ut gjennom passet på Chagos, og fekk 1000 meter under kjølen igjen. Vi er endeleg på veg til Madagskar!
Skal prøve å komme opp med stemnings/dags rapport og posisjon slik vi har gjort tidligare!
Mail og meldingar på satelitt tlf mottas med stor glede og entusiasme!
Sola skin, havet er flatt - og spinnakeren ar gravd fram fra gøymestaden sin.
Alt vel, Petrell

« Tilbake til reisebrev