Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Det humper avgårde...
Det humper avgårde...
15.09.2006
Det humper avgårde. Regnværsskyene henger tungt over horisonten. Det hører med når vi er så nære ekvator. Vinden er bra, og Petrell seiler avgårde i 7 knop. Hører rykter om 27 grader og sol i Bergen?  Det var der vi sku vært, gitt!
Klikk her for å se vår posisjon på kartet

« Tilbake til reisebrev