Jevnlig spyling ombord...
17.09.2006
Hei hvor det går... Det humper og dumper i skuta vår.... Fortsatt kjem bølger og vind rett frå sida, og cockpiten, og dei som måtte befinne seg der, blir jevnlig spylt av sjøsprøyt og bølger. I morgon skal vi endre kurs, og alt blir meir behagelig. Veret er bra, blå himmel og sol.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet
Klikk her for å se vår posisjon på kartet



