Det begynner å bli kaldt...
19.09.2006
Vi har kommet oss langt mot syd, og det merkes. Det er nå "kun" 25-26 grader og kjempekaldt, tror faktisk jeg (Frode) er begynt å bli snufsa. Så om natta er det på med joggebukse og genser under fullt seilsett. Det er rart med hva man blir vant til :-) Nå er det marokansk kyllinggryte fra Toro til middag.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet
Klikk her for å se vår posisjon på kartet



