Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Lemurene kaller
Lemurene kaller
20.09.2006
I dag har det vært grått og trist vær på havet. Vi har skalket lukene, latt regn være regn og kost oss med nybakt brød og popcorn innendørs. Fikk telefon fra Åsen i dag, og det var veldig kjekt! Vi har fått opp farten igjen etter mange timer med bare 8 knops vind. Nå er vi back on track, og hører lemurene rope på oss i det fjerne. Nyt sommeren hjemme i Norge, og spis en is eller tre for oss!
Klikk her for å se vår posisjon på kartet

« Tilbake til reisebrev