Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Siste ankring på Madagaskar
Siste ankring på Madagaskar
25.10.2006

Det har vært en noe ugjevn rapportering fra Petrell'en idet siste. Nå ligger vi på vår siste ankring her på Madagaskar, det har nok en gang gått altfor fort. Planen er at vi setter ut lørdag morgen og vil seile ganske vest mot Mosambik for så å følge strømmen ned mot Sør-Afrika. Det er en riktig så idyllisk plass vi har funnet, og idag tidlig svingte lemurer seg i trærene inne på land mens vi spiste frokost.
Og jolleturen avslørte noen gigantiske baobab-trær. Disse finnes også bare her på Madagaskar og er hellige og myteomspunnet, de kan minne om troll i skogene.
Marit er nå i full gang med å forberede middag og snaks, det vil bli fiskeburgere og bananmuffins.

« Tilbake til reisebrev