Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Nok ein varm dag i kanalen
Nok ein varm dag i kanalen
01.11.2006
Vinden er i grenseland for om vi kan segle eller ei. For øyeblikket er motorduren slått av, og vi seglar rolig avgarde i 4 knop. Det positive med lite vind, er at alt står i ro inne, og vi kan benytte muligheten til å bake. I dag har vi laga to brød og innbakt pizza. Dette skrudde temperaturen kraftig opp nedenunder, 40 grader eller deromkring. Ingen fisk i dag - så langt. Snøret henger ute med lykkekroken fra Biltema, så det kan ikkje slå feil. Vi runda akkurat 1000 mil igjen til Richards Bay. Kanskje blir det eit stopp i Mozambique på vegen, men det får vind og ver avgjere. Enn så lenge, vi ligg her og duppar, stikk gjerne innom for ein kaffi :)
Alt vel! Marit og Frode
Klikk her for å se vår posisjon på kartet

« Tilbake til reisebrev