Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Fart på Petrellen
Fart på Petrellen
03.11.2006
Vinden kom og vi har fått fart på Petrellen. Vi humpar avårde i 6-7 knop og motoren får stå. Det er meldt om sterke vindar på mandag, så no har vi kursen mot Bazaruto (Mozambique), der vi kan ligge nokre dagar og vente på at fronten skal passere. Vi er sju båtar på veg dit, så det blir happy reunion. Reknar med å kome i havn i løpet av søndagen. Vi merkar lite til høsten her... Vi har 10 plussgrader til overs, og deler gladelig :) Nyt hausten med kakao, stearinlys og alt det som høyrer med.
Vi har det bare bra! M&F
Klikk her for å se vår posisjon på kartet 

« Tilbake til reisebrev