Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Venter på bedre vær...
Venter på bedre vær...
07.11.2006
Vinden har idag roet seg ned litt og vi hadde en god natts søvn. Så idag har vi bakt brød, Marit har sydd litt mens jeg har strammet opp lukene i dekk og fylt diesel. Så nå er vi klare for neste etappe, men det ser ut til at det kan gå noen dager før den starter. Imens nyter vi dagene i Mosambique.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet

« Tilbake til reisebrev