Du er her:
Hjem
›
Reisebrev
› Videre i morgen
Hjem
Nytt fra havet
Reisebrev
Bilder
Kontakt oss
Reiserute
Lenker
Om båt og mannskap
Videre i morgen
09.11.2006
Det later til at vi setter avgårde imorgen. Det blir lette vinder og vi håper det ikke blir for mye motor. Er det ikke det ene så er det det andre....
« Tilbake til reisebrev