Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Hvaldans!
Hvaldans!
11.11.2006
I dag har det vært litt action rundt Petrell. Først fekk vi sjå ein fantastisk hval-dans (?). 4-5 svære hval hoppa opp, svingte seg rundt og laga svære plask ikkje langt frå oss. Like etter fekk vi napp på fiskesnøret, 100-vis av meter line forsvant, eit kjempeplask, og snapp, snøret rauk. Frode meinte han kunne sjå at det var ein sailfish eller marlin... I så fall er det like greit at den ikkje havna oppi Petrellen :) Vi har det fortsatt varmt og godt, vinden er lett, rundt 7 knop, men med over to knops medstrøm, klarar vi 6-7 knops båtfart. Vi har 300 mil igjen til Richards Bay, og håpar å kome fram i løpet av mandagen. Som de kanskje ser, ligg vi tett i land. Det er fordi strømmen er sterkast her, og vi kan få nokre gratis sjømil :) Alt vel, Petrell
Klikk her for å se vår posisjon på kartet

« Tilbake til reisebrev