150 mil igjen!
12.11.2006
I dag er det overskya, duskregn, vi seglar på kryss og gler oss litt ekstra til å kome i land. 150 mil igjen, så det ser ut til at vi kan kome inn i morgon ettermiddag. Vi seglar framleis saman med La Familia, Eagle Wing og Pamina, og har kontakt med dei på VHF. Ellers sjekkar vi inn på PeriPeri-nettet kvar dag, og får superdetaljerte værmeldingar som stort sett stemmer på ein prikk...og knop. Ingen fisking i dag, sidan supersluken vår har blitt piercing i leppa på den tøffaste fisken i kanalen :)
Klikk her for å se vår posisjon på kartet
Klikk her for å se vår posisjon på kartet



