Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Port Elizabeth
Port Elizabeth
22.01.2007
Et døgn seiling, og et stopp videre. Håper å kunne reise videre i morgen kveld. Det er et flott kulllager her, så støvet laver ned.

Klikk her for å se vår posisjon på kartet

« Tilbake til reisebrev