Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Velkommen til Atlanterhavet
Velkommen til Atlanterhavet
31.01.2007
Petrell har nå passert Kapp Det Gode Håp, og det ble behørig feiret med pølse og potetstappe. Vi ble hilset velkommen tilbake til Atlanterhavet av hval, sel og pingviner.

« Tilbake til reisebrev