Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Takk for alle meldingene!
Takk for alle meldingene!
17.02.2007
Heisann! Og takk for alle teksmeldingar vi har fått! Her kjem første
stemningsrapport frå Petrell på veg til St.Helena. Vi humpar avgårde og har
allereie lagt bak oss 1/3 av turen og har 1100 sjømil igjen. Vi kjenner at
det blir varmere og varmere for kvar dag som går, og gler oss til
nattevakter utan ull og fleece :)
Vi reiser framleis saman med La Familia, Pamina og Eagle Wing og snakkar med
dei på radioen to gongar for dagen.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet
Alt vel, Petrell

« Tilbake til reisebrev