Petrell reiser fra St. Helena
01.03.2007
Imorgen fredag setter vi kursen fra øyen her. Vi vet ikke helt hvor vi skal, men vi reiser mot Tobago i Karibien. Det er mulig vi stopper noen dager i Brasil, se om vi trenger en pause. Det ligger an til å bli mange uker på sjøen, vi skal holde dere oppdatert om enn ikke daglig.



