Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Petrell reiser fra St. Helena
Petrell reiser fra St. Helena
01.03.2007
Imorgen fredag setter vi kursen fra øyen her. Vi vet ikke helt hvor vi skal, men vi reiser mot Tobago i Karibien. Det er mulig vi stopper noen dager i Brasil, se om vi trenger en pause. Det ligger an til å bli mange uker på sjøen, vi skal holde dere oppdatert om enn ikke daglig.

« Tilbake til reisebrev