500 mil tilbakelagt
07.03.2007
I dag er det fire dagar sidan vi reiste fra St.Helena, og vi har lagt bak oss over 500 mil. Det betyr ikkje at vi snart er framme, for vi har muligens lagt ut på turens lengste overfart så langt. Vi har kurs for Tobago i Karibien, og om alt kjennast ok, blir det ingen stopp på vegen. Men kven veit, kanskje Petrell vil svinge innom Fortaleza og kjente farvatn? Vi har god fart, vinden rett bakfra, og har hatt to forsegl spridde sidan St.Helena. Båten er uvanleg stabil, og vi har jevnt over 6 knop i lette vindar. Akkurat slik vi vil ha det. Vi er begge i gang med vår tredje bok, og dagane sklir forbi. I og med at stoppet på St.Helena var såpass kort, var det ikkje vanskeleg å finne igjen sjøbein og overfartsrytme. Fiskesnøret heng og duppar bak båten, men ingen storfangst sålangt. Vi har King Oscar på boks og Toro, og er ved godt mot :) Vi kan melde om blå himmel og flust med varmegrader.
Klikk her for å se vår posisjon på kartet
Marit & Frode
Klikk her for å se vår posisjon på kartet
Marit & Frode



