I dag tidlig krysset vi vårt eget kjølvann. Det er nok ikke samme følelsen som når vi kommer inn på Vågen i Bergen, men det blir vel en feiring med smell i lell.
Klikk her for å sende gratulasjoner til satellitt-telefonen!
Litt statistikk fra en jordomseiling:
- 30983 mil utseilt
- 5,6 knop i snitt
- 16,2 som toppfart
Ingen av disse har blitt særlig påvirket siste uken. Vi ligger nå og driver i 1-2 knop mot Karibien, det har vært damstille i dagevis og med 1720 mil til neste diselpumpe er det ikke bare å legge pedalen frem. Igår hadde vi ingen seil oppe (bråker, når de slår), vi koste oss med en sjokolade som kom rennende ut av papiret. Og kikket på fisker som snuste rundt Petrell'en og lurte på hva vi gjorde her. Noe vi også gjør! Vi håper Nordli bokhandel har gitt oss nok bøker, for det går nesten en i døgnet.
Stress ned og se på stjernene!
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Petrell's



