Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Når det regner, får du fregner...
Når det regner, får du fregner...
21.03.2007
Stillebeltet duvar over oss og forsyner oss med regn og vindstille. I dag har vi samla 50 liter vatn, og har toppa vanntanken. Det kjennast bra. Trass i lite vind, har vi klart å smette oss over på den nordlege halvkule. No køyrer vi motor, og smører oss inn med tålmodighet, høg faktor, og håpar på å snike oss ut av stillebeltet og inn i passatvindar som kan puffe oss oppover kysten. Fordelen med å køyre motor, er at vi kan la kjøleboksen gå, og vi kan kose oss med kald drikke og solid sjokolade! No har vi 1500 mil igjen.
Takk for alle tekstmeldingar vi har fått. Dei blir mottatt med stor entusiasme! Alt vel!
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Marit og Frode :)

« Tilbake til reisebrev