På full fart mot Tobago
27.03.2007
Stillebeltet tok skikkelig favntak om Petrell, og ville ikkje sleppe oss på ei veke. Vi køyrde motor om natta og dreiv om dagen. Skyene hang tjukke på himmelen, og gav oss regnver som imponerte bergensaren ombord. Ein tålmodighetsprøve av dei store. Brått løsna det, den blå himmelen dukka fram igjen, og vinden blei skrudd på. No seglar vi avgarde i 6,5 knop, har 900 mil og ei veke igjen til vi er på Tobago. ...og turen varte heilt til påske...
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt bra her! Marit & Frode :)
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt bra her! Marit & Frode :)



