Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Besøket har returnert til Norge
Besøket har returnert til Norge
12.06.2005
Når er Thomas (fra 'shorecrew') og Harald - som var med første etappe over Nordsjøen - returnert til Norge etter en helt fantastisk måned ombord i Petrell. Vi har kost oss utrolig mye, og jeg lover jeg snart skal legge ut et resyme - med masse bilder - av våre opplevelser i farvannet rundt Fiji.

Mvh,
Thomas (shorecrew/webmaster)

« Tilbake til reisebrev