Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Fremme på Grenada
Fremme på Grenada
06.04.2007
Igår kom vi til Pricklybay på Grenada.
Hoppet over Tobago fordi påsken står for tur og med mange hellig dager blir det dyrt og vanskelig å sjekke ut og inn av de forskjellige landene.

Ankeret var nesten ikke kommet på bunn før Henrietta og Conor fra Pamina hadde bordet oss.
Og like etter var vi på vei iland og etter å ha besøkt de offesielle bar det rett på resturant, det ble flere måltider og forskjellige resturanter før vi kom oss tilbake til Petrellen i de sene nattetimer.
Vi møtte også igjen Mike og Lucy som vi ikke har sett på tre år.

Idag har vi brukt dagen på å få oss et visa for øyene i karibien, det tok hele dagen og kostet 100us$ hver, bare litt fustrerende.
Imorgen skal vi få båten tilbake i godt gammelt slag og ellers ikke gjøre mye anet enn å nyte påskesolen.

God påske

« Tilbake til reisebrev