Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Tobago Cays
Tobago Cays
12.04.2007
Nå ligger vi for anker i Clifton Havn på Union Island. 12g 35m N, 61g 24m W.
Her har vi trådløst internett, så Nrk dundrer på anlegget nå og det er lenge siden sist.
I dag skal vi ut på Tobago Cays og snorkle og kose oss, det er vel smekk fullt med båter der.
Vi kan nesten ikke huske at vi har måttet lukeparkere med Petrellen før.
Prisene er gått kraftig opp som vi hadde forventet, men når prisen for å spise ute er tredobbel av Sør Afrika svir det litt i pungen.  

« Tilbake til reisebrev