Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Vi setter kursen østover
Vi setter kursen østover
11.05.2007
En regatta gjør seg etter så mye turseiling!
En regatta gjør seg etter så mye turseiling!
Antigua Sailing Week er over, øyene tømmes, det er tid for hjemreise. Vi har hatt to artige uker på Antigua, med regatta og sosialt samkvem. Vi var mannskap på "Cisnecito", en 46 fots swan, og havna midt på treet resultatmessig, men høyt på gøy-listen.
I løpet av neste uke setter vi kursen mot Azorene, og skal seile østover for første gang på fire år. Alt vel, Petrell

« Tilbake til reisebrev