På vei mot Azorene
19.05.2007
På tirsdag la Petrell ut på den lange vegen heim. Mannskapet henger med så godt vi kan. Vi seglar på skarp kryss, så det går sin skeive gang ombord. Med baugen under vatn, er det ikkje fritt for at det blir vått på innsida ôg. Vi har lette vindar og vermeldingane er bra framover. Ingen fisking foreløpig, men vi kjem sterkt tilbake på den fronten. Vi har omlag 1800 mil igjen til Flores på Azorene.
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt vel, Petrell :)
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt vel, Petrell :)



