Petrell
Du er her: HjemReisebrev › 1/3 unnagjort!
1/3 unnagjort!
23.05.2007

Ei veke har gått, og vi har lagt bak oss omlag 1/3 av turen mot Azorene. Det har vært behagelege dagar. Om ikkje Petrellen har gått så fort, så har iallefall tida gått fort. Vi har hatt lite vind, og siste dagane har vi hatt regn og squalls. Bergen kan ikkje vere langt unna! Er på linje med Kanariøyene, og akkurat ute av tropene, likavel merkar vi at det blir kaldare om nettene, ullundertøy og fleece må til for å holde varmen. Frode klinte til med pannekaker til frokost, då er det ok å stå opp!
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt bra her, vonar alt er bra der! Marit & Frode

« Tilbake til reisebrev