Stille dager
26.05.2007
931 mil igjen! Idag har været vært bra, lett skydekke og rolige vinder. Så omsider har det vært trivelig å lese bøker og slappe av. Poppkornet popper nå. Vi seiler endel østover for å ungå å komme smekk i et lavtrykk, men vi får vel smake litt på steken i neste uke. Vinden blir da vel bakfra så vi satser på at det ikke blir for gale. (engelsk ordspill, gale=sterk kuling). Fleece jakker og bukser er tatt i bruk, vi lurer på hvordan det blir når tempen kommer under 20 varme. Kanskje vi må fyre opp grillen vi ikke har.
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
So long Petrell's
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
So long Petrell's



