Et vindpust fra Petrell
29.05.2007
Motoren durar og går, det er stjerneklart og ei fin natt på Atlanterhavet.
Det går litt på kryss og tvers, for å unngå lavtrykk og frontar. Får nye
waypoints av værguruen "Herb" kvar kveld, og ting endrar seg fort. Gå aust!
Gå nord! Vi
heng med så godt vi kan!
Ellers er vi i gang med den ekstravagante spørrekonkurransen "Quiz Across"
med Pamina og Eagle Wing. Petrell er programleiar, og deler ut spørsmål og
poeng.
Vi har hatt vindstille i heile dag, men ein ny front kjem på torsdag, og då
blir det nok ei råd med det.
No har vi omlag 850 mil igjen til Horta på Azorene.
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Vi har det bare bra, måneskin ute og nybakt brød på disken inne.
Marit og Frode
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Vi har det bare bra, måneskin ute og nybakt brød på disken inne.
Marit og Frode



