Petrell
Du er her: HjemReisebrev › På Fiji!
På Fiji!
05.05.2005
Nå er vi fremme på Fiji, og gleder oss til å få besøk til 17.mai!
Alt vel!
Helsing Frode og Marit

« Tilbake til reisebrev