784 mil igjen
30.05.2007
784 mil til Horta, men det blir vel mer slik som vi svinger hit og dit. Nå har vi hatt null vind i et par dager, men imorgen skal det ta seg opp og torsd fred skal vi gjennom noen fronter. Håper det ikke blir for mye vind og regn da, er ikke det ene så er det det andre.
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Tjo hei!
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Tjo hei!



