Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Hompetitten!
Hompetitten!
01.06.2007
Nå er omsider vinden tilbake og vi kan seile. Men pga av fronter og lavtrykk som vi ikke vil utfordre seiler vi litt sørover igjen og derfor er vinden på nesen som vanlig. Får et par dager med guffent vær, men vi håper at når helgen er her så har det passert og vi kan sette alle kluter til mot Azorene.
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
The Petrells

« Tilbake til reisebrev