Den lange vegen til Azorene..
04.06.2007
Så de synast vi brukar lang tid? Lenger skal det bli. Akkurat i det vi skulle til å smette inn til Azorene, får vi melding om at det utviklar seg storm der, og vi må bruke tre dagar på å segle i motsatt retning. Så no går vi nordvest, og unngår stormen, men må legge til 400 mil. Sånn kan det gå. Til kapteinens store glede, fant han ein bortgøymd pose med M&M's, så vi er ved godt mot :) Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt vel, Petrell
Alt vel, Petrell



