Og er vi glad vi er langt fra Azorene!
06.06.2007
De siste dagene har kursen vår gått mot Newfoundland i Canada, har komt mye nærmere men tror vi stopper nå. Nå blir det vel et døgn eller to hvor vi driver rundt før vi igjen kan sette snuten mot Azorene, da skal vinden ha gitt seg, men vi får håpe at puben er åpen og at de også serverer oss en saftig kjøtt middag.
Værutsiktene for Azorene imorgen er storm økende til orkan (65-70knop), da er det greit at vi har 15 selv om det blir en ekstra uke på sjøen. Største problemet er at vi begynner å gå tom for M&M og andre snoperier.
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Petrell's
Værutsiktene for Azorene imorgen er storm økende til orkan (65-70knop), da er det greit at vi har 15 selv om det blir en ekstra uke på sjøen. Største problemet er at vi begynner å gå tom for M&M og andre snoperier.
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Petrell's



