På rett kurs!!!
07.06.2007
Vi fekk klarsignal i går. Vi kunne begynne å segle østover. Hurra! Stormen er snart på veg mot Portugal, og vi er på veg mot Azorene. Vi har snakka med "Herb" på radioen kvar kveld, og han geleida oss elegant ut av faresona. Gå mot dette veipunktet og "drop the hook", humrar han. Vi gjorde som vi blei fortalt, og fekk fine 15 knop og sol i staden. Vi lettar på hatten og er takknemlige for det. Vi har 350 mil igjen, farten er bra og vi byrjar å verte klar for solid grunn under beina.
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt vel. M&F's (utan M&M's)
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt vel. M&F's (utan M&M's)



