Siste etappe!
09.06.2007
Ser det endeleg ut til at Petrell kan smette i havn? Vi har 130 mil igjen til Horta, så no ser det bra ut. Herb har lova oss ein ny front som skal ta i mot oss, med 20 knop på snuten og regn på kjøpet. Vi får ta det som kjem, marinaen er ikkje langt unna. Vi gler oss!
Alt vel, Petrell's
Alt vel, Petrell's



