Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Siste etappe!
Siste etappe!
09.06.2007
Ser det endeleg ut til at Petrell kan smette i havn? Vi har 130 mil igjen til Horta, så no ser det bra ut. Herb har lova oss ein ny front som skal ta i mot oss, med 20 knop på snuten og regn på kjøpet. Vi får ta det som kjem, marinaen er ikkje langt unna. Vi gler oss! 
Alt vel, Petrell's

« Tilbake til reisebrev