Petrell på farten
19.06.2007
Et lite stopp på Azorene, men no kallar Bergen, og vi reiser vidare. Har hatt det veldig bra her. Møtt mange norske båtar, leigd bil, smakt på cappuccinoen, opplevd regnværet, grilla litt, nytt varme dusjar - så no er vi klare for neste etappe. Vi har 1200 mil framfor oss, og håpar det gåt kjapt og greit. Det er meldt om lette vindar, men i Atlanterhavet, der kan allting skje :) Sender med et bilde av bumerket vårt, som vi har malt på veggen i Horta. Vi skal holde dykk oppdatert på vegen, med posisjonar og sjokoladestatus.



