Petrell
Du er her: HjemReisebrev › Kval, delfiner og frostrøyk
Kval, delfiner og frostrøyk
25.06.2007
Nordavinden bit oss på nasen, ullsokkar og ullundertøy må til. Vi kvapp litt når vi såg frostrøyken, men vi kjem fort inn i det. Så langt har turen vært knall, vi har sett kval på 10 meters hold, delfinar i morild om natta, lette vindar og rett kurs, og då er vi nøgde. Det ser ut som om vi når Kinsale i Irland på fredag. Dette blir første havna vi kjem tilbake til etter jordomseglinga, og enden på lange havstrekk. Vi er framleis i VHF kontakt med to andre norske båtar, så det blir masse sjabbing på radioen, (sprikande) værmeldingar frå mange hold, sosialt og veldig bra. 490 mil igjen, og sjokoladebeholdningen skal rekke heilt fram (til Bergen?).
Klikk her for å se hvor vi er på kartet!
Alt bra her! God sommar..brrr! Frode og Marit

« Tilbake til reisebrev